Thursday, November 7, 2013

Thank You Lord!

God is sooooooooo...good! Haleluyah!

Selamat pagi semuanya....
(^__^)

Lama dah tidak update blog kan..so many things happened these last few months. So kebizian yang agak melampau-lampau telah melanda diri ini T_T
Marilah kita melihat apakah yang 'kebizian' sangat ito...**chekidaut

List of things of  'kebizian'....(ambik ko..haha!)

1) Saya telah di transfers kan department dari 'flying squad' ke 'pendaftaran jenayah'

2) Skop kerja di tempat baru adalah sangat menguji keupayaan saya sebagai seorang yang manja..puiiiii..hihi!

3) Kerja adalah sangat tip top dan bertimbun timban...sampai maw pergi kencing pun tiada masa..terpaksa tahan muka kuning >.<

4) Itu baru pasal kerja..belum lagi sampai bab bos..ok..ini adalah sangat menguji iman & kesabaran saya sebagai seorang anak Tuhan yang disayangiNya...huhuhu **asyik pendam keluh kesah ja saya dgn bos ni

5) Saya & Komsel....ini yang paling best..terus lupa masalah dan segalan dugaan & tomahan di atas. I'm so happy with the community I joined @____@ **nampak tidak mata saya yang bersinar-sinar ini..tahap terharu jumpa Komsel ini.. PTL!..ish Ter panjang pula story pasal Komsel. Itu nanti entry lain saya sambung k. =)

6) Dapat offer Pertukaran Suka Sama Suka dgn seorang PTUU dari Mahkamah Sabah. And tidak sampai 1 bulan....Im here working in Sabah already! 

7) Menguruskan hal-hal perpindahan, barang-barang, dan surat-menyurat sebab saya minta tangguh lapor diri cuz it was too rush at the moment..saya cuma ada masa 1 seminggu sahaja utk menguruskan soal pindah, so daripada kesan kelam kabut itu akan menimbulkan pelbagai masalah adalah lebih baik saya minta tangguh ja.

Begitulah al-kisahnya kebizian sangat saya itu. Nanti next entry saya ada something wanna story morry dengan kalian semuanya. Kamu bakal terharu dengan story morry saya itu nanti. Just wait ya^^

GBU....

Bye for now...


No comments:

Post a Comment